4 November

Hur mår ni? Jag mår bara bra. Vet ni varför ? :D Vi spelade Skol-DM match mot Stenhamre och vi vann! :D Vi krossade dem med 5-2 (tror jag att det var) och jag gjorde ett av målen (det e tillåtet att skryta på min blogg (a) ) Men det va ju inte bara jag,  utan Signe, Hanna, Julia och Agnes gjorde också mål (gjorde Tea ett mål också?) Om Tea också gjorde mål så vann vi med 6-2 iaf :) Vi spelade faktiskt riktigt bra med tanke på att vi aldrig hade spelat tsm med varandra som ett helt lag. Visst många av oss spelar ju innebandy på riktigt men det var några som inte gjorde det och dom var riktigt grymma och vi spelade bra som lag. BRA SPELAT TJEJER! :D Haha, Cagla och jag hade våra fighter på plan, tex som när vi sprang in i varandra så vi rev halva sargen på kortsidan. En gång snubblade jag på hennes klubba ramlade och flög genom luften xD
Ikväll har jag typ bara pluggat och kollat klart med prao-plats. På måndag nästa vecka ska jag praoa på skokompaniet, på tisdag ska jag praoa hos en Modefotograf i sthlm, på onsdagen ska jag praoa hos Cornelia i sthlm som tillverkar smycken, På torsdag praoar jag hos pappa (sen blire troligtvis hockey på kvällen) och på fredag blire skokompaniet igen :)
Nu ska jag sova, Ni får ha det så jättebra så hörs vi imorgon!
PussochKram! <333

Kommentarer
Postat av: cagla

hahaha baraför att du är så klen och flyger iväg när jag bara rör dig:P <33

2009-11-05 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0