5 November

Hejsan allihopa!
Idag är det hemstudiedag och nej, jag är inte på skolan som jag brukar vara utan jag är hemma ! :) Jag typ höll på att sova över, vaknade 2 min innan man skulle ha loggat in så jag kastade mig på telefonen och ringde Cissi (min handledare) x) Ikväll ska jag försöka göra en ny header till bloggen och det ska jue bli skitkul tycker jag ! ska jag ha en annan bakgrund också? :) Justdet en sak till, jag redigerade bilder igår men när jag skulle lägga ut en av bilderna på bloggen så slutade bloggen att fungera, och publishme (där man lägger upp bilder) fungerar fortfarande inte :S är det någon mer som har problem?
aja, ha en bra dag. Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0