BUSIGT

Kvällen igår var mysig!  :) först var vi hos lena. Måns kom med roliga kommentarer:
Mamma, jag älskar dig så mycket så mitt hjärta bankar ända till Ryssland x) Han sa också: mamma, är det sant att kineser har kalsonger upp till munnen? x) Haha lillmåns e bra rolig han x) Sen blev det Henry och vi hade det mysigt. Nu sitter jag hos mormor därför att Henriette skulle till kyrkan. mamma vill att jag ska hem för att julstäda-.- Aja, Det blir Finlandsfärja nästa helg ändå! :D Vi ska åka med Birka paradise tror jag. Det blir jag, mamma, catta och Sandra som kommer att åka båt. Efter båtresan ska jag stanna en kväll i sthlm eftersom mamma, pappa och Dannie ska på Globen horse show. Medans dom e där ska jag vara med min faster, fredrik och hans barn Helge. kanske att Fanny och Elsa e där också? det hoppas iaf jag på ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0