Här ska det vara en rubrik

Hejsan allihopa. Jag e för trött för att komma på en rubrik.

jag var ju sjuk hela fredagen och halva lördagen (eller egentligen hela lördagen) men jag blev bättre framåt kvällen så jag gick på Jörgens fest. Där träffade jag Sandra, Johnna och Jonna. Senare under kvällen stack jag och Sandra hem till sandra där Tea och Hannele också va'. Vi kollade på en "skräck" film som heter "The Uninvited". Jag hade redan sett den en gång så jag tyckte den inte va så läskig men den får godkänt iaf.  När vi kikat klart tog jag en taxi hem och sov. Jag sov till kl 12 idag och jag har aldrig kännt mig tröttare. Idag har jag typ bara tagit det lugnt. Kan knappt äta nått, jag har ätit ett äpple på hela dagen x)
aja men nu ska jag inte vara deprimerad. Imorgon kväll drar jag till Sthlm och ska ha kul hade jag tänkt (hur fan ska jag orka det? x) )
Pussochkram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0