Hold your head up high and this pain will die

Tjululu
Hsd idag då. Blev klar med Selma lagerlöf iaf -.- Ikväll är det som sagt innebandy för på lördag äre match mot bollnäs i söderhamn ! :D Tränat har jag också gjort idag (i'm so duktig). Nej, nu ska jag slänga mig in i duschen därför att innebandyn är bara "prat" inför matchen. Efter innebandyn blire mammas pojkar som jag faktiskt tycker e jättebra ! :D Jag älskar Bobbys mamma Naima.
Naima:- Du får ta inte Jean
Bobby: Jag kommer inte rösta ut jean ikv. Aldrig i livet
Naima: Jag din mamma, jag bestämma också. Du ta inte Jean!
(tror dom sa så)
Det är så jävla bäst när hon går runt och frågar alla om de är oskulder xD

Asså hur fan orkar Bobby med sin mamma? x)


Aja, Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0