MORMOR FFS!

Sitter hemma hos mormor. Vi var på coop och där träffade jag Cagla och henriette. Jag stod och pratade med dom ett tag och sen började jag tänka: "vart var mormor?" :S Jag ringde henne och då sa hon att hon åkt hem för hon hade stått ute och väntat på mig men jag hade inte kommit. Hon hade tydligen också ringt på mobilen men den hade jag ljud av på så jag började att hem till mormor -.- men som tur var så fick jag Pannkaka när jag kommit dit. Haha x) aja, ikväll är det Afrodans och det ska bli jättekul för jag har typ missat afron i 4 veckors tid men idag tänkte jag göra comeback ! ;) ska försöka tvinga med mamma också. Ikväll äre andra avenyn mm så det blir nog bara tv efter afron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0