Schoolbabe

Shushu!

Nu sitter jag på skolan. Vi har haft So-prov. Jag tror det gick bra ! ;) Ikväll är det öppet hus på broman. Kanske ska dit, vi får se :) Anja sa prec att jag skulle göra nån jävla praouppgift i engelska ;O jag har inte ens börjat och det skall redovisas idag men jag tror hon ljuger bara.
Asså, jag har typ börjat ta med datorn till skolan varje dag ;O fattar inte att jag orkar. Har även märkt att jag börjar uppdatera bloggen riktigt mycket nu, I'm a good writer bitch ;) Aja, nu ska jag typ dränka mig i en hink eller typ gå i skolan.

Over and out



Kommentarer
Postat av: henriette

dränkte du dig? =D

2009-11-18 @ 14:51:37
URL: http://henrietteestebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0