INNEBANDY IN MY <3

Heejsan !
EN SUPER bra början på lovet ! På torsdagen blev det tjejkväll @ mitt place. Lina och jag släppte loss rejält när jerry gått. När han gått dansade vi på borden xD På fredagen blev det g-fest och på lördagen va vi ute på onsängsjön ett tag men det var föjävla kallt. På kvällen skulle jag egentligen vart med olivia och signe men det blev ändrade planer så jag stack till jerry och va med jerry och Robert. Efter ett tag drog vi till ralle på fest men det va inte så kul där så vi drog hem till jerry igen och då följde även Petra och Sofie med. Stannade hos jerry med allihopa tills ungefär kl 2.00 sen drog jag hem och söv. Ikväll ska jag va med olivia, signe och jerry (nån mer) och vi ska spela spel och ha det mys. Imorgon ska jag på filmkväll på Metro med Love och kanske ngn mer!
Life can be very good sometimes ! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0