Lovet har bara börjat :O

Heej!
Fan va skönt me lov. Idag har jag bara städat och handlat julklappar. Ny header ska upp efter jul ! :D Asså vilken underbar start på ett lov, aldrig vart bättre :D ibland kan livet faktiskt vara underbart. Är så jävla lycklig nu, vet inte varför men det bara är så, kanske är för att det händer saker hela tiden? :) Aja, nnog pratat om det. Om två dagar är det jul och jag har verkligen förberett mig. Vi har julbakat, handlat julklappar, gjort apelsinnejlikor och ikväll ska vi ha julklappsrimmkväll. Är det bara jag som inte sett julkalendern en enda gång i år? :O På måndag åker jag och pappa troligtvis och köper en systemkamera, blir nog en Canon EOS 500D :D Idag har jag även gjort naglar. Blev superbra ! Imorgon är det onsdag och dagen före julafton, mysigt värre ! Jag ska fira jul hemma iår med all släkt ! :) Nu får ni ha en riktigt god jul om vi inte hörs något mer innan jul.
Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0