va äre me mej?

Hellluuu! Fattar inte vad som e med mig. Jag har typ slutat bloggat helt jue. Har haft SKITmycket i skolan och såå... men nu äre jul snart :D Snön har börjat falla (typ en decimeter ! :D ) BACKEN SNART DÅ ! :D Vad önskar ni er i julklapp? :) Va i hudik och handlade julklappar till mamma,pappa,farmor,mormor och farfar igår. Hittade ganska mycket faktiskt ! :) Nu är jag hos mormor. Vi har haft genrep till avslutningen som är imorgon idag. Blir sjukt bra med MJ dansen tkr jag ! :) nu ska jag hem och öva lite skott med klubba och boll. Skadade mig i söndags på innebandymatchen så jag kunde inte träna igår. Slog knät och det är helt svullet. Vi vann matchen med 4-3 iaf. Jag gjorde ett mål, tea gjorde två mål och Sofie Johansen 1 mål ! :D

Ska hem nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0