Packa

Hellluuuu,
Sorry för dålig update men ja ha haft mycket att göra. Igår blev de plugg hos love. Efter att ja skrivit en dikt till svenskan så sprang jag och Hanna iväg till parfymshoppen för att köpa ett gele-kit till att bygga naglar. Jag knäppte före och efterbild så ni får se hur det blev. Dock har jag inte hunnit tanka in bilderna till datorn så det får vänta. Idag har det vart hemstudiedag. Jag började med att jobba hemma sen skjutsade min pappa mig till skolan vid halv 1. Vi har typ 20 arbeten som ska vara inne nästa vecka :S Aja, nu packar jag för jag drar ju till sthlm imorgon ;) Phaaartheey ! Tar ledigt från skolan dom sista timmarna på fredag för att hinna med tåget :)
aja, pusssochkram sötnoisar!

Kommentarer
Postat av: Veklingen

haha, söt header (: ♥ x

2009-11-26 @ 16:14:32
URL: http://veklingen.blogg.se/
Postat av: Henriette

jag saknar dig!

2009-11-29 @ 00:20:35
URL: http://henrietteestebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0